SKI PAKETI | Odrasli | Deca od 7 do 11.99 godina | Mladi 12 do 17.99 godina |
2 d. | 3 d. | 4 d. | 5 d. | 6 d. | 2 d. | 3 d. | 4 d. | 5 d. | 6 d. | 2 d. | 3 d. | 4 d. | 5 d. | 6 d. |
SKI PAKET 1 | SKI PASS | 76 | 107 | 137 | 168 | 197 | 48 | 66 | 84 | 101 | 119 | 63 | 86 | 111 | 135 | 156 |
SKI PAKET 2 | SKI PASS + najam skija, štapova i cipela / snoboarda i cipela | 78 | 112 | 147 | 178 | 210 | 48 | 71 | 92 | 113 | 134 | 66 | 93 | 122 | 148 | 174 |
SKI PAKET 3 | SKI PASS + ski škola u grupi (4 sata dnevno) / škola snowboarda (2 sata dnevno) | 126 | 177 | 234 | 276 | 329 | 74 | 106 | 140 | 170 | 202 | 113 | 159 | 209 | 248 | 294 |
SKI PAKET 4 | SKI PASS + najam skija, štapova i cipela + ski škola u grupi (4 sata dnevno) / KOMPLETAN SKI PAKET | 142 | 197 | 262 | 322 | 366 | 84 | 122 | 160 | 196 | 234 | 129 | 179 | 237 | 291 | 332 |
NAPOMENA za ski pakete:
- Odobravamo 15 % POPUSTA za uplatu ski pass-a u kombinaciji sa nekom uslugom do 30.11.2022. (Popust ne važi samo za kupovinu ski pass-a)
- Sve rezervacije za ski pakete moraju se izvršiti pismeno. Za ski pakete je neophodno prijaviti se ili poslati najavu i izvršiti uplatu, najkasnije 7 dana pre početka aranžmana.
- Ski pass uključuje ski autobus od Pamporova do Mecha Chal.
- Otkaz ski usluga je moguć 5 dana pre dolaska, otkaz od 5 dana do 2 dan pre početka usluge se naplaćuje 50 EUR ili celokupna suma ukoliko je cena ski usluge manja od 50 EUR.
- Nekorišćeni ski pass nije moguće refundirati.
- Način plaćanja ski paketa: 30 % prilikom rezervacije, ostatak od 70 % najkasnije 14 dana pre početka korišćenja ski paketa. Ukoliko se kompletan ski paket ne uplati do krajnjeg roka, smatra se da je klijent odustao od istog.
AUTOBUSKI PREVOZ (aranžman je rađen na bazi od minimum 4 putnika):
Autobuski prevoz na relaciji Beograd - Pamporovo - Beograd autobusima i mini busevima turističke klase (audio, video, klima);
POLAZAK AUTOBUSA IZ BEOGRADA JE DAN RANIJE U ODNOSU NA DATUM IZ TABELE |
Grad | NOVI SAD (minimum 4 plative osobe) | BEOGRAD | NIŠ |
Okvirno vreme i mesto polaska | 19:00 h | 21:00 h | 00:00 Parking kod hipermarketa DIS, Duvanište |
Cena povratne karte | - | - | - |
Cena karte u jednom pravcu | - | - | - |
Povratak autobusa iz Pamporova je poslednjeg dana boravka. Sakupljanje putnika je ispred hotela u unapred dogovoreno vreme |
NAPOMENE ZA PREVOZ:
Prtljag: Putnici u prtljažnik mogu uneti maksimum 2 torbe srednje veličine po putniku. Ova napomena je stavljena kako bismo izbegli neprijatne situacije koje se dešavaju kada pojedini putnici ponesu previše prtljaga i time ograničavaju komfor ostalih putnika u autobusu.
Sedište u autobusu: Ukoliko stranke žele da sede na tačno određenom sedištu u autobusu, doplata je 1.000 din po sedistu. Prilikom rezervacije prevoza obavezno je naglasiti da li stranke žele određeno sedište u autobusu.
OPŠTE NAPOMENE:
- U većini hotela ulazak u sobe prvog dana je posle 14 h po lokalnom vremenu.
- Potvrda rezervacije hotela se dobija u roku od 48 h. U slučaju nedobijanja potvrde, kupac ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog za rezervaciju.
- Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši u dinarima po srednjem kursu NBS na dan plaćanja. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
- OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama Sava osiguranja. Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i troškove medicinske evakuacije i repatrijacije. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravaju će kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
- U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
- NITRAVEL zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turističkog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobračaju, štrajkovi i slično).
- Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, a NITRAVEL ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa.
- Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima
- Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu.NITRAVEL ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja
- Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na razvlačenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Deca do 2 godine ukoliko ne plaćaju smeštaj i sedište, nemaju svoje sedište u autobusu ni ležaju hotelu kao ni ishranu. Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja.
- U smeni 22.12.- 29.12. u nekim objektima obavezna je doplata za božićnu večeru.
- U smeni 29.12. - 05.01. u nekim objektima obavezna je doplata za novogodišnju večeru.
- U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja - izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na "menu" - klasičan način usluživanja (izbor tri jela).
- Mole se svi putnici da pažljivo pročitaju napomene i Opšte uslove putovanja pre polaska na putovanje. NITRAVEL smatra da se putnik u celosti upoznao sa Opštim uslovima putovanja i programom putanja potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije.
Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja t.a. Nitravel Niš
Organizator putovanja NITRAVEL d.o.o. Niš; Licenca 101/2021, kat A; MB 17468898
Obrenovićeva 46, TPC Kalča, lok.D73, Niš
Red Br u Registru programa: 54/22
Tel.018/511-002, 060/7511-002 , 060/7511-005
GARANCIJA PUTOVANJA
U skladu sa odredbama Zakonu o turizmu, Organizator ima depozit u visini od 2.000,00 eura i garanciju putovanja za kategoriju licence A u visini od 30.000,00 eura, kojom se za slučaj A) insolventnosti Organizatora putovanja obezbeđuju: 1. troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka Putnika sa putovanja u mesto polaska u zemlji i inostranstvu, 2. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju, koje Organizator putovanja nije realizovao, 3. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika u slučaju otkaza putovanja od strane Putnika, u skladu sa Opštim uslovima putovanja, 4. potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja i za slučaj; B) naknade štete obezbeđuje naknada štete, koja se prouzrokuje Putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza Organizatora putovanja, koje su određene Opštim uslovima i Programom putovanja: 1. za potraživanje uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju koje Organizator putovanja nije realizovao i 2. za potraživanje razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja. Period pokrića Garancije putovanja je od datuma njenog izdavanja pa do završetka turističkog putovanja, odnosno do povratka Putnika na ugovoreno odredište.
Broj bankarske garancije 700761-021595/MV od 16.09.2022. ProCredit Banka a.d. Beograd; Garancija po Ugovoru o Garanciji putovanja i davanja saglasnosti za izdavanje bankarske garancije broj 0086/2020 od 10.09.2021. zaključenog sa Primaocem garancije Nacionalnom asocijacijom turističkih agencija PU “YUTA”, Beograd, ul. Kondina br. 14.
Primalac bankarske garancije može pozvati banku na plaćanje u periodu koji ne može biti duži od šest meseci, računajući od datuma kada je bankarska garancija prestala da važi. Korisnik bankarske garancije, putnik aktivira bankarsku garanciju bez odlaganja, odnosno u roku od 14 dana od dana nastanka propisanog slučaja preko Primaoca bankarske garancije Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU “YUTA”, 011 3228 686, pisanim putem ili telegramom na adresu YUTA, Beograd, ul. Kondina br. 14. ili na mail: garancijaputovanja@yuta.rs.
(Putnik svoja prava za naknadu štete ostvaruje na osnovu pravosnanžne i izvršne sudske presude, odnosno, odluke Arbitražnog suda ili drugog vansudskog rešenja potrošačkog spora, u skladu sa ovim Opštim uslovima i Opštim uslovima YUTE.)