Nitravel logo

Pon – Sub 08:00 – 20:00 +381 (18) 511-002 +381 (60) 7-511-005 +381 (60) 7-511-004
Pratite nas
GO UP

Palić Elitte htl Park i depadans Jezero

separator
Price
Scroll down

Palić Elitte htl Park i depadans Jezero

per person

Jezero Palić i istoimeno naselje nalaze se 8 kilometara istočno od Subotice. Veliki park, mir i tišina i autentični secesijski objekti sa početka 20. veka čine Palić jedinstvenim oazom. Jezero je u prošlosti doživelo svoj vrhunac kao banja i mondensko letovalište na prelazu iz 19. u 20. vek. Palićki Veliki park predstavlja jedinstveni ambijent u kom se prepliću prirodne vrednosti i jedinstvena arhitektura secesije: Vodotoranj, Velika terasa, Muzički paviljon i Ženski štrand. Mnoštvo sadržaja na samom jezeru i u neposrednoj okolini omogućavaju sadržajan boravak: sportski i rekreativni tereni, termalni bazen, Zoološki vrt, biciklističke i pešačke staze, raznovrsni događaji i festivali. Neposredna blizina grada Subotice upotpunjuje boravak na Paliću, a brojne vinarije i salaši su tu za ljubitelje dobre hrane i vina.

Hotel „Park“ smešten je u Velikom parku, na samo 50 metara od obale Palićkog jezera. Izgrađen je davne 1860. godine u stilu klasicizma i zaštićen je kao spomenik kulture. Hotel je kategorizovan sa četiri zvezdice i poseduje ukupno 34 smeštajne jedinice. Gostima su na raspolaganju sobe i poluapartmani sa pogledom na jezero ili na park. Ishrana hotelskih gostiju se odvija u restoranu „Mala gostiona“, koji se nalazi u neposrednoj blizini hotela. Lokacija i šarm hotela „Park“ čine ga vanvremenskom oazom mira i uživanja.

Depandans „Jezero“ izgrađen je 1903. godine, po uzoru na hotel „Park“, od koga je odvojen jedinstvenim secesijskim objektom – „Velikom terasom“. Poseduje 30 smeštajnih jedinica. Ishrana hotelskih gostiju se odvija u restoranu „Mala gostiona“, koji je udaljen od hotela oko 100 metara.

1

Individualni program prema rasporedu u hotelu.

Elitte Palić Vas poziva da u Palićko joazi mira dočekate Novu, 2021. godinu, uz naše već dobro poznate aranžmane.

Program novogodišnjeg aranžmana

31.decembar 2020. (Četvrtak)

Dolazak na Palić. Welcome drink. Smeštaj, odmor i priprema za doček. Doček Nove godine u restoranu “Mala gostiona”, uz večeru i živu muziku (opciono)*.

01. januar 2021. (Petak)

Doručak, slobodne aktivnosti, ručak (švedski sto). Repriza Novogodišnje večeri u restoranu “Mala gostiona” (opciono)*.

02. januar 2021. (Subota)

Doručak. Slobodne aktivnosti, ručak (švedski sto). Večera (švedski sto).

03. januar 2021. (Nedelja)

Doručak. Tradicionalni porodični ručak na bazi švedskog stola. Napuštanje hotela.

*mogućnost izbora aranžmana sa i bez dočeka i reprize

*doček Nove godine i repriza će biti održani samo ukoliko epidemiološka situacija to bude dozvoljavala, a u skladu sa preventivnim merama.

Cena aranžmana:
Cena bez uključenog dočeka i reprize: 31.12.2020-03.01.2021. (četiri dana/tri noći) » 17.830,00 dinara (152€)
Cena sa uključenim dočekom i reprizom: 31.12.2020-03.01.2021. (četiri dana/tri noći) » 22.330,00 dinara (189€)
Cena aranžmana je iskazana po osobi i obuhvata:
  • smeštaj u garni hotelu “Park” i depandansu “Jezero”;
  • doručak ; doček Nove godine (opciono);
  • ručak 01.01;
  • reprizu dočeka Nove godine (opciono);
  • ručak 02.01. ; večeru 02.01;
  • porodični ručak na bazi švedskog stola;
  • boravišnu taksu, osiguranje i PDV;
  • parking mesto;
  • besplatan WiFi.

Za goste koji žele da u našim objektima borave u terminima pre 31.12. ili nakon 03.01. obezbedili smo popust od 10% na smeštaj na bazi noćenja sa doručkom (3.300,00 dinara po osobi po noćenju) , polupansiona (3.900,00 dinara po osobi po noćenju) ili punog pansiona (4.400,00 dinara po osobi po noćenju). *Navedene cene su aktuelne u periodu od 28.12.do31.12.2020.godine i od 03.01.do 05.01.2021.godine.

Cena dočeka Nove godine u restoranu “Mala gostiona” za goste koji nisu smešteni u objektima “Elitte Palić” iznosi 5.000,00dinara,dok je repriza dočeka 3.000,00dinara.

Svečana večera za doček Nove godine obuhvata bogat meni, aperitiv po dolasku i čašu šampanjca u ponoć , dok se ostalo piće naplaćuje po utrošku. Večera za reprizu Nove godine obuhvata posluženje na bazi švedskog stola.

Način plaćanja : 50% iznosa (ili ceo iznos) virmanskom uplatom pre korišćenja aranžmana, 50% prilikom dolaska u hotel.

Ovaj program rađen je na bazi minimum 40 plativih putnika

Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja t.a. Nitravel Niš

Organizator putovanja NITRAVEL d.o.o. Niš; Licenca 09/2020; MB 17468898;

 

Obrenovićeva 46, TPC Kalča , lok.D73, Niš

Tel.018/511-002, 060/7511-002 , 060/7511-005

Organizator NITRAVEL poseduje garanciju putovanja za slučaj insolventnosti i naknade štete br. 470000045718 osiguravajuće kompanije „TRIGLAV OSIGURANJE ADO BEOGRAD kao i depozit u visini od 2.500 €, na računu HALK banke, MB 07601093. Garancijom putovanja za slučaj insolventnosti se obezbeđuju 1) troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka putnika sa putovanja u zemlji ili inostranstvu, u mesto polaska; 2) potraživanja uplaćenih sredstava putnika po osnovu ugovora o turističkom putovanju, koje organizator putovanja nije realizovao; 3) potraživanja uplaćenih sredstava putnika, u slučaju otkaza putovanja od strane putnika, u skladu sa opštim uslovima putovanja;4) potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih programom putovanja. Garancijom putovanja radi naknade štete se obezbeđuje naknada štete koja je prouzrokovana putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja, koje su određene opštim uslovima i programom putovanja i to naknada:1) za potraživanja uplaćenih sredstava putnika po osnovu ugovora o turističkom putovanju, koje organizator putovanja nije realizovao; 2) za potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih programom putovanja. Realan iznos potraživanja po korisniku garancije putovanja može biti srazmerno snižen u slučaju da iznos potraživanja svih korisnikagarancije, prekoračuje ugovoren ukupan limit pokrića Garancija putovanja aktivira se u roku od 14 dana od dana nastanka osiguranog slučaja pisanim putem ili telegramom na „TRIGLAV OSIGURANJE ADO BEOGRAD” ul. Milutina Milankovica 7a, Novi Beograd na tel +381 11 33 05 100 ili na e mail office@triglav.rs Potrebno je da putnik navede broj ugovora i mesto putovanja, imena putnika, adresu ili broj telefona preko kojih ih osiguravač može kontaktirati kao i sve podatke i dokaze koji su potrebni za utvrđivanje uzroka, obima i visine štete. Potpisivanjem ugovora o putovanju, putnik potvrdjuje da su mu uručeni opšti i posebni i uslovi TRIGLAV OSIGURANJA, potvrda o garanciji putovanja pod rednim brojem ugovora o putovanju, i da iste u celosti prihvata, kao i da je upoznat sa drugim vidovima osiguranja koje ovaj osiguravač nudi, i to putnim osiguranjem u drugačijem obimu, osiguranja od otkaza ili prekida turističkog putovanja, osiguranjem prtljaga u drugačijem obimu, kao i drugim vidovima osiguranja.