Nitravel logo

Pon – Sub 08:00 – 20:00 +381 (18) 511-002 +381 (60) 7-511-005 +381 (60) 7-511-004
Pratite nas
GO UP

Zlatibor Club Satelit

separator
Price
Scroll down

Zlatibor Club Satelit

per person

Klub Satelit jedan je od najtraženijih objekata za smeštaj na Zlatiboru kako kod domaćih tako i kod inostranih gostiju. Dobitnik je brojnih priznanja za kvalitet rada.

Tri najvažnije karakteristike objekta jesu luksuzna opremljenost, nesvakidašnje prijatan ambijent i ljubazno osoblje koje je do sada ugostilo više od 20 000 zadovoljnih gostiju.

Svi apartmani i sobe su unikatno uređeni tako da ispunjavaju očekivanja i zahtevnijih hedonista.

1

Individualni program prema rasporedu u hotelu.

Novogodišnji paketi 2020/2021. 
Period 30.12-04.01. 
6 DANA/5 NOĆENJA
5 DANA/4 NOĆENJA
DECA DO 12 GODINA GRATIS
GRATIS PUN PANSION I DODATNIH 20 % POPUSTA
Istaknute cene su sa uračunatim popustom od 20 %

 

PROMO SOBA DO 2 OSOBE

1/2 DO 3 OSOBE

APARTMAN
cca 40 KVADRATA
(DO 4 OSOBE)

APARTMAN
cca 65 KVADRATA
(DO 6 OSOBA

5
noćenja

4
noćenja

5
noćenja

4
noćenja

5
noćenja

4
noćenja

5
noćenja

4
noćenja

28.520

25.160 

33.800

29.880

35.320

31.160 

39.160

33.240 

CENA SA PUNIM PANSIONOM I DODATNIH 20% POPUSTA
CENA PODRAZUMEVA:
  • Cena je iskazana po odrasloj osobi (osoba starija od 12 godina) po paketu na bazi 5 noćenja ili 4 noćenja
  • Smeštaj na bazi punog pansiona: doručak švedski sto, ručak i večera set meni - izbor od tri vrste jela
  • U cenu je uračunata novogodišnja večera
  • Doplata za dodatno noćenje po važećem akcijskom cenovniku
  • Minimum odraslih osoba u sobama je 2, a u apartmanima je 3
  • Deca do 12 godina imaju gratis smeštaj na bazi punog pansiona sa 50% porcije večere
  • Korišćenje SPA centra sa zatvorenim bazenom sa slanom vodom, đakuzi kadom, masažnom foteljom i saunom neograničeno u periodu 09-23h
  • Korišćenje dečijeg kutka i/ili igračaka u smeštajnoj jedinici uz revers
  • Parking ispred objekta, dovoljan za većinu gostiju
  • Room service od 08 – 22h;
  • Wi-Fi najnovije generacije u celom objektu
  • 30% popusta za dodatne restoranske usluge
  • Promotivne cene masaža
  • 50% popusta na Sofo i Premium proizvode grupacije Satelit Premium Group
U CENU NIJE UKLJUČENO:
  • Boravišna taksa – odrasli ( od 15 godina) iznosi 120,00 RSD po danu;
  • Boravišna taksa – deca ( od 7 do 15 godina) iznosi 60,00 RSD po danu;
  • Doplata za kućne ljubimce iznosi 10 EUR dnevno u d.p.v. u skladu sa pravilnikom
  • Osiguranje gostiju iznosi 15,00 RSD dnevno (prijava gosta – uključena u cenu)

 

Ovaj program rađen je na bazi minimum 40 plativih putnika

Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja t.a. Nitravel Niš

Organizator putovanja NITRAVEL d.o.o. Niš; Licenca 09/2020; MB 17468898;

 

Obrenovićeva 46, TPC Kalča , lok.D73, Niš

Tel.018/511-002, 060/7511-002 , 060/7511-005

 

Organizator NITRAVEL poseduje garanciju putovanja za slučaj insolventnosti i naknade štete br. 470000045718 osiguravajuće kompanije „TRIGLAV OSIGURANJE ADO BEOGRAD kao i depozit u visini od 2.500 €, na računu HALK banke, MB 07601093. Garancijom putovanja za slučaj insolventnosti se obezbeđuju 1) troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka putnika sa putovanja u zemlji ili inostranstvu, u mesto polaska; 2) potraživanja uplaćenih sredstava putnika po osnovu ugovora o turističkom putovanju, koje organizator putovanja nije realizovao; 3) potraživanja uplaćenih sredstava putnika, u slučaju otkaza putovanja od strane putnika, u skladu sa opštim uslovima putovanja;4) potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih programom putovanja. Garancijom putovanja radi naknade štete se obezbeđuje naknada štete koja je prouzrokovana putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja, koje su određene opštim uslovima i programom putovanja i to naknada:1) za potraživanja uplaćenih sredstava putnika po osnovu ugovora o turističkom putovanju, koje organizator putovanja nije realizovao; 2) za potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih programom putovanja. Realan iznos potraživanja po korisniku garancije putovanja može biti srazmerno snižen u slučaju da iznos potraživanja svih korisnikagarancije, prekoračuje ugovoren ukupan limit pokrića Garancija putovanja aktivira se u roku od 14 dana od dana nastanka osiguranog slučaja pisanim putem ili telegramom na „TRIGLAV OSIGURANJE ADO BEOGRAD” ul. Milutina Milankovica 7a, Novi Beograd na tel +381 11 33 05 100 ili na e mail office@triglav.rs Potrebno je da putnik navede broj ugovora i mesto putovanja, imena putnika, adresu ili broj telefona preko kojih ih osiguravač može kontaktirati kao i sve podatke i dokaze koji su potrebni za utvrđivanje uzroka, obima i visine štete. Potpisivanjem ugovora o putovanju, putnik potvrdjuje da su mu uručeni opšti i posebni i uslovi TRIGLAV OSIGURANJA, potvrda o garanciji putovanja pod rednim brojem ugovora o putovanju, i da iste u celosti prihvata, kao i da je upoznat sa drugim vidovima osiguranja koje ovaj osiguravač nudi, i to putnim osiguranjem u drugačijem obimu, osiguranja od otkaza ili prekida turističkog putovanja, osiguranjem prtljaga u drugačijem obimu, kao i drugim vidovima osiguranja.