Nitravel logo

Pon – Sub 08:00 – 20:00 +381 (18) 511-002 +381 (60) 7-511-005 +381 (60) 7-511-004
Pratite nas
GO UP

**** Sport

**** Sport

per person

Lokacija: Hotel Sport u Banskom je jedan od najluksuzniji hotela u našoj ponudi. Nalazi se na ekskluzivnoj lokaciji, na samoj stazi, u neposrednoj blizini gondole. Iz hotela je moguće direktno izaći na stazu, a takođe je moguće vratiti se u hotel sa staze (ski in / ski out). Poseduje sopstveni ski centar – dečije ski igralište, ski i snowboard školu.

Smeštaj: Hotel Sport je hotel sa četiri zvezdice i sve smeštajne jedinice ovog hotela su luksuzno opremljene i klimatizovane i poseduju pogodnosti poput: sateliske TV, telefon, internet, terasu sa pogledom na planinu i staze, moderno kupatilo sa fenom.

  • Standardna soba za 2 osobe (2): dva standardna kreveta ili francuski krevet.
  • Soba deluxe za 2-3 osobe(2+1): veća kvadratura od standardne sobe, dva standardna kreveta ili francuski krevet, fotelja na razvlačenje.
  • Apartman za 4 osobe (2+2): jedna spavaća soba sa dva standardna kreveta i dnevni boravak sa dvosedom na razvlačenje.

Sadržaj hotela: recepcija, lobi, lobi bar sa kaminom, glavni panoramski restoran, italijanski restoran, zatvoreni bazen, đakuzi, sauna, rimsko kupatilo, fitnes, ski centar, skijašnica, banka, parking.

Besplatne usluge: korišćenje zatvorenog bazena, rimskog kupatila, parnog kupatila, saune, slane saune, đakuzija, interneta, skijašnice.

Ishrana u hotelu: polupansion (doručak i večera).

7 noći
  • Destination
  • Departure
    Polazak autobusa je dan ranije u odnosu na datume iz tabele
  • Included
    Bazen
    Mogućnost autobuskog prevoza
    Na samoj stazi
    Polupansion
    Spa centar
    TV
    WiFi
  • Not Included
    10 min šetnje od plaže
    100m od centra
    100m od gondole
    100m od luke
    100m od plaže
    10m od plaže
    120m od plaže
    15 min šetnje od plaže
    150m od gondole
    150m od plaže
    15m od plaže
    2 noćenja sa doručkom
    200m od centra
    200m od gondole
    200m od plaže
    200m od žičare
    20m od plaže
    25 m od plaze
    250 m od luke
    250m od plaže
    270m od plaže
    300 metra od centra
    300m od gondole
    300m od plaže
    30m od plaže
    350m od centra
    350m od gondole
    350m od plaže
    375m od plaže
    400m od gondole
    400m od plaže
    40m od mora
    40m od plaže
    450m od centra
    5 min šetnje do plaže
    500m od centra
    500m od gondole
    500m od plaže
    500m od Starog grada
    50m od centra
    50m od gondole
    50m od plaže
    600m od gondole
    600m od plaze
    60m od mora
    60m od plaže
    650m od gondole
    6min od plaže
    700 metra od
    700 metra od centra
    7000m od plaže
    700m od gondole
    700m od plaze
    700m od plaže
    70m od plaže
    800m od gondole
    800m od plaže
    80m od gondole
    80m od plaže
    900m od centra
    900m od gondole
    900m od plaže
    Akcijske cene
    all inclusive
    Aqua park
    Autobuski prevoz
    Avio prevoz
    Centar mesta
    Dozvoljeni kućni ljubimci
    Fen
    Hotel 4*
    Klima uređaj
    Mogućnost uklapanja autobuskog prevoza u smenama za Halkidiki
    Mogućnost uklapanja autobuskog prevoza u smenama za Jonsku obalu
    Mogućnost uklapanja autobuskog prevoza u smenama za Olimpsku regiju
    Mogućnost uklapanja autobuskog prevoza u smenama za Tasos
    Na obali
    Na šetalištu
    Na stazi
    najam
    Najam apartmana
    Noćenje sa doručkom
    parking
    Pun pansion
    Razgledanja po programu
    sauna
    Sopstveni prevoz
    Turistički vodič
    U centru mesta
    Veliki apartmani
    Veliko dvorište
1
1-2. dan Beograd - Bansko

Prvi dan: Polazak je DAN RANIJE U ODNOSU NA TERMIN IZ TABELE CENOVNIKA u 21:00 h, iz Beograda sa unapred dogovorenog mesta, a iz Niša sa parkinga kod hipermarketa “DIS”. Dolazak u hotel ili apartman u prepodnevnim časovima. Ulazak u sobe posle 14:00h po lokalnom vremenu.

2
2-7. dan Bansko

Drugi dan - poslednji dan: Boravak na bazi uplaćenih usluga.

3
8. dan Bansko – Beograd

Poslednji dan: Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu BB, HB ili AI, napuštanje hotela ili apartmana do 11:00 h. Polazak za Srbiju autobusom u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu (o tačnom vremenu polaska za Srbiju putnici će biti obavešteni od strane vodiča ili predstavnika). Dolazak u kasnim večernjim satima.
***U pojedinim smenama moguce je da će polazak biti pomeren ranije/kasnije kako bi se izbeglo putovanje tokom praznika i proslava.

Smeštaj

Usluga

Tip smeštaja

17.12.

24.12.

31.12.

07.01.

14.01.

21.01.

28.01.

04.02.

11.02.

18.02.

25.02.

04.03.

11.03.

18.03.

7noći

7noći

7noći

7noći

7noći

7noći

7noći

7noći

7noći

7noći

7noći

7noći

7noći

7noći

Hotel

SPORT

4*

HB

polupansion

Executive soba (2)

415

695

795

795

555

555

555

555

679

569

555

555

555

385

Deluxe soba 2+1

455

815

915

915

599

599

599

599

799

629

599

599

599

409

Apartman 2+2

(cena  za 4 pax)

1335

2205

2469

2469

1709

1709

1709

1709

2165

1775

1709

1709

1709

1229

 

odrasla osoba u pomoćnom ležaju  POPUST 20 %

 

dete 2 do 12.99 g. u standardnom  ležaju  POPUST 20 %

 

dete 2 do 11.99 g. u pomoćnom ležaju    Doplata 165 evra za 7 noćenja

 

deca do 1.99 u pomoćnom ležaju    B E S P L A T N O

  • Doplata za boravišnu taksu iznosi 1 € dnevno po osobi (deca do 2 godine starosti su oslobođena plaćanja boravišne takse).
  • Obavezna doplata za novogodišnju večeru: odrasli 95 eur / deca (2-12.99 god) 47.50 eur.

CENA ARANŽMANA OBUHVATA:

  • Smeštaj u hotelu/app po izboru;
  • Navedeni broj noćenja na bazi izabrane usluge;
  • Troškove organizacije aranžmana. 

CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

  • Boravišnu taksu 1 eur dnevno po osobi (deca do 2 godine starosti su oslobođena plaćanja boravišne takse);
  • Ski pass;
  • Autobuski prevoz;
  • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje sa/bez COVID pokrićem- za skijaše preporučujemo doplatu za ski rizik;

USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:

Gotovinsko plaćanje – 30% prilikom rezervacije, ostatak 15 dana pre početka aranžmana;

Kreditne kartice : Visa, Dina, Master Card, Maestro (isti uslovi kao gotovina);

Odloženo čekovima građana: 30% prilikom rezervacije, ostatak u jednakim mesečnim ratama najkasnije do 31. marta 2023. godine;

Preko računa uz profakturu izdatu od strane NITRAVEL-a;

Administrativnom zabranom 30% prilikom rezervacije, ostatak u jednakim mesečnim ratama najkasnije do 31. marta 2023. godine.

SKI PAKETI

Odrasli

Deca od 7 do 11,99 godina

3 d.

4 d.

5 d.

6 d.

9 d.

13 d

3 d.

4 d.

5 d.

6 d.

9 d.

13 d

SKI PAKET

1

SKI PASS + najam skija i štapova

145

190

228

265

370

500

86

107

128

138

190

250

SKI PAKET

2

SKI PASS + najam skija, štapova i cipela (kompletne opreme)

145

190

244

275

390

550

90

112

132

148

200

295

SKI PAKET

3

SKI PASS + ski škola u grupi (4 sata dnevno) + ski žurka

215

280

335

385

555

720

132

165

190

215

285

390

SKI PAKET

4

SKI PASS + ski škola u grupi (2 sata dnevno) + ski žurka

192

250

300

345

500

650

-

-

-

-

-

-

SKI PAKET

5

SKI PASS + najam skija, štapova i cipela + ski škola u grupi (4 sata dnevno)  

235

295

355

395

570

790

160

200

240

270

365

510

SKI PAKET

6

SKI PASS + najam snowboard-a

185

245

285

305

445

580

-

-

-

-

-

-

SKI PAKET

7

SKI PASS + najam snowboard-a i čizama

202

245

300

325

470

625

-

-

-

-

-

-

SKI PAKET

8

SKI PASS + ski škola za snowboard u grupi (3 dana po 2 sata) + ski žurka

240

275

310

325

430

525

-

-

-

-

-

-

SKI PAKET

9

SKI PASS + najam snowboard-a i čizama + snowboard škola (3 dana po 2 sata) + ski žurka

265

330

370

390

525

680

-

-

-

-

-

-

NAPOMENA za ski pakete:

  • Sve rezervacije za ski pakete moraju se izvršiti pismeno. Za ski pakete je neophodno prijaviti se ili poslati najavu i izvršiti uplatu, najkasnije 14 dana pre početka aranžmana. Prlikom rezervacije ski pass-a neophodno je da stranke u agenciji uplate depozit u iznosu od 400 din za karticu ski pass-a. Stranke mogu povratiti depozit u iznosu od 5 leva kada vrate karticu ski pass-a na automatu u glavnoj zgradi gondole nakon isteka ski pass-a.
  • Način plaćanja ski paketa: 30 % prilikom rezervacije, ostatak od 70 % najkasnije 14 dana pre početka korišćenja ski paketa. Ukoliko se kompletan ski paket ne uplati do krajnjeg roka, smatra se da je klijent odustao od istog.

AUTOBUSKI PREVOZ (aranžman je rađen na bazi od minimum 40 putnika):

Autobuski prevoz na relaciji Beograd - Bansko - Beograd visokopodnim autobusima turističke klase (audio, video, klima);

POLAZAK AUTOBUSA IZ BEOGRADA JE DAN RANIJE U ODNOSU NA DATUM IZ TABELE

Grad

NOVI SAD - transfer

(minimum 4 plative osobe)

BEOGRAD

NIŠ

Okvirno vreme i mesto polaska

19:00 h

21:00 h

00:00

Parking kod hipermarketa DIS, Duvanište

Cena povratne karte

90

60

50

Cena karte u jednom pravcu

60

40

35

Povratak autobusa iz Banskog je poslednjeg dana boravka. Sakupljanje putnika je ispred hotela u unapred dogovoreno vreme

NAPOMENE ZA PREVOZ:

Prtljag: Putnici u prtljažnik mogu uneti maksimum 2 torbe srednje veličine po putniku. Ova napomena je stavljena kako bismo izbegli neprijatne situacije koje se dešavaju kada pojedini putnici ponesu previše prtljaga i time ograničavaju komfor ostalih putnika u autobusu.

Maske: U skladu sa epidemiološkim merama, svi putnici su u obavezi da nose maske.

Sedište u autobusu: Ukoliko stranke žele da sede na tačno određenom sedištu u autobusu, doplata je 1.000 din po sedistuPrilikom rezervacije prevoza obavezno je naglasiti da li stranke žele određeno sedište u autobusu. 

POSEBNE NAPOMENE:

                Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane epidemijom ili pandemijom Covid -19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta, načina usluživanja obroka, odsustva pojedinih sadržaja u hotelu, važećih pravila za pojedine vrste prevoza, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu. U

                Imajući uvidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid -19, obaveza je putnika da se precizno upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima, koji su važeći u periodu realizacije putovanja, kako u RS tako i u tranzitnim i odredišnim destinacijama, te da uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja. Organizator putovanja nema bilo kakvih ingerencija niti mogućnosti da predviđena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike amnestira od eventualnih posledica kršenja obvezujućih normi. Obaveza je putnika da poseduju masku tokom realizacije organizovanog prevoza. Putnik potvrdjuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, procedura (popunjavanje odredjenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija u slučaju ne ispunjavanja uslova prelaska granice itd.) od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja.

OPŠTE NAPOMENE:

  • U većini hotela ulazak u sobe prvog dana je posle 14 h po lokalnom vremenu.
  • Potvrda rezervacije hotela se dobija u roku od 48 h. U slučaju nedobijanja potvrde, kupac ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog za rezervaciju.
  • Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši u dinarima po prodajnom kursu Banke Intese na dan plaćanja. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
  • OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama Sava osiguranja. Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i troškove medicinske evakuacije i repatrijacije. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravaju će kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
  • U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
  • NITRAVEL  zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turističkog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobračaju, štrajkovi i slično).
  • Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, a NITRAVEL  ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa.
  • Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima
  • Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu. NITRAVEL  ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja
  • Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na razvlačenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Deca do 2 godine ukoliko ne plaćaju smeštaj i sedište, nemaju svoje sedište u autobusu ni ležaju hotelu kao ni ishranu. Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja.
  • U smeni 25.12.- 01.01. u nekim objektima obavezna je doplata za božićnu večeru. Raspitati se u agenciji.
  • U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja - izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na "menu" - klasičan način usluživanja (izbor tri jela). To se dešava najčešće na početku i na kraju sezone hoteli kada u hotelima nema dovoljno gostiju, hoteli  zadržavaju pravo da, otvoreni bufe-samoposluživanje (izbor više jela),  za doručak i večeru serviraju kao kontinentalni doručak i večera set meni - posluženje za stolom (izbor 2 glavna jela). Hoteli zadržavaju ovu mogućnost bez obaveza da umanje cenu boravka u hotelu.
  • Mole se svi putnici da pažljivo pročitaju napomene i Opšte uslove putovanja pre polaska na putovanje.NITRAVEL  smatra da se putnik u celosti upoznao sa Opštim uslovima putovanja i programom putovanja potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije.

Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja t.a. Nitravel Niš

Organizator putovanja NITRAVEL d.o.o. Niš; Licenca 101/2021, kat A; MB 17468898

Obrenovićeva 46, TPC Kalča, lok.D73, Niš

Red Br u Registru programa: 52/22

Tel.018/511-002, 060/7511-002 , 060/7511-005

 

GARANCIJA PUTOVANJA

U skladu sa odredbama Zakonu o turizmu, Organizator ima depozit u visini od 2.000,00 eura  i garanciju putovanja za kategoriju licence A u visini od 30.000,00 eura, kojom se za slučaj A) insolventnosti Organizatora putovanja obezbeđuju: 1. troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka Putnika sa putovanja u mesto polaska u zemlji i inostranstvu, 2. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju, koje Organizator putovanja nije realizovao, 3. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika u slučaju otkaza putovanja od strane Putnika, u skladu sa Opštim uslovima putovanja, 4. potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja i za slučaj; B) naknade štete obezbeđuje naknada štete, koja se prouzrokuje Putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza Organizatora putovanja, koje su određene Opštim uslovima i Programom putovanja: 1. za potraživanje uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju koje Organizator putovanja nije realizovao i 2. za potraživanje razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja. Period pokrića Garancije putovanja je od datuma njenog izdavanja pa do završetka turističkog putovanja, odnosno do povratka Putnika na ugovoreno odredište.

Broj bankarske garancije 700761-021595/MV od 16.09.2022. ProCredit Banka a.d. Beograd; Garancija po Ugovoru o Garanciji putovanja i davanja saglasnosti za izdavanje bankarske garancije broj 0086/2020 od 10.09.2021. zaključenog sa Primaocem garancije Nacionalnom asocijacijom turističkih agencija PU “YUTA”, Beograd, ul. Kondina br. 14.

Primalac bankarske garancije može pozvati banku na plaćanje u periodu koji ne može biti duži od šest meseci, računajući od datuma kada je bankarska garancija prestala da važi. Korisnik bankarske garancije, putnik aktivira bankarsku garanciju  bez odlaganja, odnosno u roku od 14 dana od dana nastanka propisanog slučaja preko Primaoca bankarske garancije Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU “YUTA”, 011 3228 686,  pisanim putem ili telegramom na adresu YUTA, Beograd, ul. Kondina br. 14. ili na mail: garancijaputovanja@yuta.rs.

(Putnik svoja prava za naknadu štete ostvaruje na osnovu pravosnanžne i izvršne sudske  presude, odnosno, odluke Arbitražnog suda ili drugog vansudskog rešenja potrošačkog spora, u skladu sa ovim Opštim uslovima i Opštim uslovima YUTE).