Nitravel logo

Pon – Sub 08:00 – 20:00 +381 (18) 511-002 +381 (60) 7-511-005 +381 (60) 7-511-004
Pratite nas
GO UP

*** Prespa

*** Prespa

per person

Lokacija: Hotel Prespa se nalazi na odličnoj lokaciji, u centru Pamporova, 1 km od ski lifta. Ponosno smešten u srcu letovališta, hotel ima tradiciju i dokazanu reputaciju izvrsnosti u Pamporovu. Udaljenost do 200m. od autobusnog stajališta u odmaralištu i 500m od skijališta to je savršeno mesto za vaš skijaški odmor ili letnji odmor u planinama. Hotel Prespa pruža dobre uslove i mogućnosti za organizovanje bilo kakvih poslovnih događaja ili grupnih poseta tokom cele godine. Boravak u ovom hotelu može biti pravo uživanje.

Smeštaj: Hotel Prespa vas očekuje u 68 soba, 6 komfornih studija. Svaka soba može primiti trećeg gosta, a sadržaji u studijima su odlični za porodice sa decom. Sve sobe su opremljene kablovskom televizijom, mini barom i fenom za kosu. Gde god pogledate, neverovatan je pogled na planine Rodope. Ovde možete osetiti vladajuću tišinu.

  • Dvokrevetna standard soba za 2-3 osobe (2+1): francuski ležaj ili dva odvojena ležaja, pomoćni ležaj.

Sadržaj hotela: recepcija, lobi, lobi bar, restoran, Spa centar, sauna, fitnes, internet, igraonica za decu, parking, prevoz minibusom do ski lifta.

Besplatne usluge: besplatan parking za goste hotela, bežični internet, igraonica za decu, korišćenje fitnes sale.

Usluga: Polupansion (doručak i večera – samoposluživanje).

7 noći
  • Destination
  • Departure
    Polazak autobusa je dan ranije u odnosu na datume iz tabele
  • Included
    Fen
    Klima uređaj
    Mogućnost autobuskog prevoza
    Polupansion
    Spa centar
    TV
    WiFi
  • Not Included
    10 min šetnje od plaže
    100m od centra
    100m od gondole
    100m od luke
    100m od plaže
    10m od plaže
    120m od plaže
    130m od plaže
    15 min šetnje od plaže
    150m od gondole
    150m od plaže
    15m od plaže
    2 noćenja sa doručkom
    200m od centra
    200m od gondole
    200m od plaže
    200m od žičare
    20m od plaže
    25 m od plaze
    250 m od luke
    250m od plaže
    270m od plaže
    300 metra od centra
    300m od gondole
    300m od plaže
    30m od plaže
    350m od centra
    350m od gondole
    350m od plaže
    375m od plaže
    400m od gondole
    400m od plaže
    40m od mora
    40m od plaže
    450m od centra
    5 min šetnje do plaže
    500m od centra
    500m od gondole
    500m od plaže
    500m od Starog grada
    50m od centra
    50m od gondole
    50m od plaže
    600m od gondole
    600m od plaze
    60m od mora
    60m od plaže
    650m od gondole
    6min od plaže
    700 metra od
    700 metra od centra
    7000m od plaže
    700m od gondole
    700m od plaze
    700m od plaže
    70m od plaže
    800m od gondole
    800m od plaže
    80m od gondole
    80m od plaže
    900m od centra
    900m od gondole
    900m od plaže
    Akcijske cene
    all inclusive
    Aqua park
    Autobuski prevoz
    Avio prevoz
    Bazen
    Centar mesta
    Dozvoljeni kućni ljubimci
    Hotel 4*
    Mogućnost uklapanja autobuskog prevoza u smenama za Halkidiki
    Mogućnost uklapanja autobuskog prevoza u smenama za Jonsku obalu
    Mogućnost uklapanja autobuskog prevoza u smenama za Olimpsku regiju
    Mogućnost uklapanja autobuskog prevoza u smenama za Tasos
    Na obali
    Na samoj stazi
    Na šetalištu
    Na stazi
    najam
    Najam apartmana
    Noćenje sa doručkom
    parking
    Pun pansion
    Razgledanja po programu
    sauna
    Sopstveni prevoz
    Turistički vodič
    U centru mesta
    Veliki apartmani
    Veliko dvorište
1
1-2. dan Beograd - Pamporovo

Prvi dan: Polazak je DAN RANIJE U ODNOSU NA TERMIN IZ TABELE CENOVNIKA u 21:00 h, iz Beograda sa unapred dogovorenog mesta, a iz Niša sa
parkinga kod hipermarketa “DIS”. Dolazak u hotel ili apartman u prepodnevnim časovima. Ulazak u sobe posle 14:00h po lokalnom vremenu.

2
2-7. dan Pamporovo

Drugi dan - poslednji dan: Boravak na bazi uplaćenih usluga.

3
8. dan Pamporovo – Beograd

Poslednji dan: Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu BB, HB ili AI, napuštanje hotela ili apartmana do 11:00 h. Polazak za Srbiju autobusom u
poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu (o tačnom vremenu polaska za Srbiju putnici će biti obavešteni od strane vodiča ili predstavnika).
Dolazak u kasnim večernjim satima.
***U pojedinim smenama moguce je da će polazak biti pomeren ranije/kasnije kako bi se izbeglo putovanje tokom praznika i proslava.

Smeštaj

Usluga

Tip smeštaja

17.12.

24.12.

31.12.

07.01.

14.01.

21.01.

28.01.

04.02.

11.02.

18.02.

25.02.

04.03.

11.03.

18.03.

7noći

7noći

7noći

7noći

7noći

7noći

7noći

7noći

7noći

7noći

7noći

7noći

7noći

7noći

Hotel

PRESPA

3*

HB

polupansion

Standard soba 2+1

265

285

305

219

219

265

265

265

265

255

255

219

219

219

Studio 2+2 (cena po studiju) *

785

845

889

649

649

785

785

785

785

759

759

649

649

649

* Cena po studiju za 3 odrasle osobe ili 2 odrasle osobe I dvoje dece do 11.99 god

Jednokrevetna soba

365

429

485

299

299

365

365

365

365

345

345

299

299

299

dete 2 do 11.99 g. u pomoć. l.

85

95

119

55

55

85

85

85

85

65

65

55

55

55

dete 2 do 11.99 g. u stand. l.

189

225

245

149

149

189

189

189

189

175

175

149

149

149

dete do 1.99 g.

B E S P L A T N O

Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan uplate

  • Doplata za boravišnu taksu iznosi 1 € dnevno po osobi (deca do 2 godine starosti su oslobođena plaćanja boravišne takse).
  • Obavezna doplata za božićnu večeru 25.12.: odrasli – 40 eur / deca od 2 do 11.99 godina – 20 eur.
  • Obavezna doplata za novogodišnju večeru 31.12.: odrasli – 70  eur / deca od 2 do 11.99 godina – 35 eur.

CENA ARANŽMANA OBUHVATA:

  • Smeštaj u hotelu/app po izboru;
  • Navedeni broj noćenja na bazi izabrane usluge;
  • Troškove organizacije aranžmana.

CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

  • Boravišnu taksu 1 eur dnevno po osobi (deca do 2 godine starosti su oslobođena plaćanja boravišne takse);
  • Ski pass;
  • Autobuski prevoz;
  • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje sa/bez COVIDA  - za skijaše preporučujemo doplatu za ski rizik.

USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:

  • Gotovinsko plaćanje – 30%  prilikom rezervacije, ostatak 15 dana pre početka aranžmana;
  • Kreditne kartice : Visa, Dina, Master Card, Maestro (isti uslovi kao gotovina);
  • Odloženo čekovima građana: 30%  prilikom rezervacije, ostatak u jednakim mesečnim ratama najkasnije do 31. marta 2023. godine;
  • Preko računa uz profakturu izdatu od strane NITRAVEL -a;
  • Administrativnom zabranom 30 % prilikom rezervacije, ostatak u jednakim mesečnim ratama najkasnije do 31. marta 2023. godine.

 

 

 

SKI PAKETI

Odrasli

Deca od 7 do 11.99 godina

Mladi 12 do 17.99 godina

2 d.

3 d.

4 d.

5 d.

6 d.

2 d.

3 d.

4 d.

5 d.

6 d.

2 d.

3 d.

4 d.

5 d.

6 d.

SKI PAKET

1

SKI PASS

76

107

137

168

197

48

66

84

101

119

63

86

111

135

156

SKI PAKET

2

SKI PASS + najam skija, štapova i cipela / snoboarda i cipela

78

112

147

178

210

48

71

92

113

134

66

93

122

148

174

SKI PAKET

3

SKI PASS + ski škola u grupi (4 sata dnevno) / škola snowboarda  (2 sata dnevno)

126

177

234

276

329

74

106

140

170

202

113

159

209

248

294

SKI PAKET

4

SKI PASS + najam skija, štapova i cipela + ski škola u grupi (4 sata dnevno) / KOMPLETAN SKI PAKET

142

197

262

322

366

84

122

160

196

234

129

179

237

291

332

NAPOMENA za ski pakete:

  • Odobravamo 15 % POPUSTA za uplatu ski pass-a u kombinaciji sa nekom uslugom do 30.11.2022. (Popust ne važi samo za kupovinu ski pass-a)
  • Sve rezervacije za ski pakete moraju se izvršiti pismeno. Za ski pakete je neophodno prijaviti se ili poslati najavu i izvršiti uplatu, najkasnije 7 dana pre početka aranžmana.
  • Ski pass uključuje ski autobus od Pamporova do Mecha Chal.
  • Otkaz ski usluga je moguć 5 dana pre dolaska, otkaz od 5 dana do 2 dan pre početka usluge se naplaćuje 50 EUR ili celokupna suma ukoliko je cena ski usluge manja od 50 EUR.
  • Nekorišćeni ski pass nije moguće refundirati.
  • Način plaćanja ski paketa: 30 % prilikom rezervacije, ostatak od 70 % najkasnije 14 dana pre početka korišćenja ski paketa. Ukoliko se kompletan ski paket ne uplati do krajnjeg roka, smatra se da je klijent odustao od istog.

AUTOBUSKI PREVOZ (aranžman je rađen na bazi od minimum 4 putnika):

Autobuski prevoz na relaciji Beograd - Pamporovo - Beograd autobusima i mini busevima turističke klase (audio, video, klima);

POLAZAK AUTOBUSA IZ BEOGRADA JE DAN RANIJE U ODNOSU NA DATUM IZ TABELE

Grad

NOVI SAD

(minimum 4 plative osobe)

BEOGRAD

NIŠ

Okvirno vreme i mesto polaska

19:00 h

21:00 h

00:00

Parking kod hipermarketa DIS, Duvanište

Cena povratne karte

-

-

-

Cena karte u jednom pravcu

-

-

-

Povratak autobusa iz Pamporova je poslednjeg dana boravka. Sakupljanje putnika je ispred hotela u unapred dogovoreno vreme

NAPOMENE ZA PREVOZ:

Prtljag: Putnici u prtljažnik mogu uneti maksimum 2 torbe srednje veličine po putniku. Ova napomena je stavljena kako bismo izbegli neprijatne situacije koje se dešavaju kada pojedini putnici ponesu previše prtljaga i time ograničavaju komfor ostalih putnika u autobusu.

Sedište u autobusu: Ukoliko stranke žele da sede na tačno određenom sedištu u autobusu, doplata je 1.000 din po sedistu. Prilikom rezervacije prevoza obavezno je naglasiti da li stranke žele određeno sedište u autobusu.

OPŠTE NAPOMENE:

  • U većini hotela ulazak u sobe prvog dana je posle 14 h po lokalnom vremenu.
  • Potvrda rezervacije hotela se dobija u roku od 48 h. U slučaju nedobijanja potvrde, kupac ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog za rezervaciju.
  • Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši u dinarima po srednjem kursu NBS  na dan plaćanja. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
  • OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama Sava osiguranja. Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i troškove medicinske evakuacije i repatrijacije. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravaju će kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
  • U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
  • NITRAVEL  zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turističkog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobračaju, štrajkovi i slično).
  • Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, a NITRAVEL  ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa.
  • Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima
  • Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu.NITRAVEL ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja
  • Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na razvlačenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Deca do 2 godine ukoliko ne plaćaju smeštaj i sedište, nemaju svoje sedište u autobusu ni ležaju hotelu kao ni ishranu. Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja.
  • U smeni 22.12.- 29.12. u nekim objektima obavezna je doplata za božićnu večeru.
  • U smeni 29.12. - 05.01. u nekim objektima obavezna je doplata za novogodišnju večeru.
  • U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja - izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na "menu" - klasičan način usluživanja (izbor tri jela).
  • Mole se svi putnici da pažljivo pročitaju napomene i Opšte uslove putovanja pre polaska na putovanje. NITRAVEL  smatra da se putnik u celosti upoznao sa Opštim uslovima putovanja i programom putanja potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije.

 

Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja t.a. Nitravel Niš

Organizator putovanja NITRAVEL d.o.o. Niš; Licenca 101/2021, kat A; MB 17468898

Obrenovićeva 46, TPC Kalča, lok.D73, Niš

Red Br u Registru programa: 54/22

Tel.018/511-002, 060/7511-002 , 060/7511-005

 

GARANCIJA PUTOVANJA

U skladu sa odredbama Zakonu o turizmu, Organizator ima depozit u visini od 2.000,00 eura  i garanciju putovanja za kategoriju licence A u visini od 30.000,00 eura, kojom se za slučaj A) insolventnosti Organizatora putovanja obezbeđuju: 1. troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka Putnika sa putovanja u mesto polaska u zemlji i inostranstvu, 2. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju, koje Organizator putovanja nije realizovao, 3. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika u slučaju otkaza putovanja od strane Putnika, u skladu sa Opštim uslovima putovanja, 4. potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja i za slučaj; B) naknade štete obezbeđuje naknada štete, koja se prouzrokuje Putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza Organizatora putovanja, koje su određene Opštim uslovima i Programom putovanja: 1. za potraživanje uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju koje Organizator putovanja nije realizovao i 2. za potraživanje razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja. Period pokrića Garancije putovanja je od datuma njenog izdavanja pa do završetka turističkog putovanja, odnosno do povratka Putnika na ugovoreno odredište.

Broj bankarske garancije 700761-021595/MV od 16.09.2022. ProCredit Banka a.d. Beograd; Garancija po Ugovoru o Garanciji putovanja i davanja saglasnosti za izdavanje bankarske garancije broj 0086/2020 od 10.09.2021. zaključenog sa Primaocem garancije Nacionalnom asocijacijom turističkih agencija PU “YUTA”, Beograd, ul. Kondina br. 14.

Primalac bankarske garancije može pozvati banku na plaćanje u periodu koji ne može biti duži od šest meseci, računajući od datuma kada je bankarska garancija prestala da važi. Korisnik bankarske garancije, putnik aktivira bankarsku garanciju  bez odlaganja, odnosno u roku od 14 dana od dana nastanka propisanog slučaja preko Primaoca bankarske garancije Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU “YUTA”, 011 3228 686,  pisanim putem ili telegramom na adresu YUTA, Beograd, ul. Kondina br. 14. ili na mail: garancijaputovanja@yuta.rs.

(Putnik svoja prava za naknadu štete ostvaruje na osnovu pravosnanžne i izvršne sudske  presude, odnosno, odluke Arbitražnog suda ili drugog vansudskog rešenja potrošačkog spora, u skladu sa ovim Opštim uslovima i Opštim uslovima YUTE.)