*** Gloria
per person
Lokacija:Hotel Gloria je renoviran 2008 godine I nalazi se u okviru treće linije hotela, na nekih 500m od plaže.
U hotelu:Recepcija, lift, sef na recepciji uz doplatu , wifi u lobiju, menjačnicu, prodavnicu, parking uz doplatu , park, otvoren i dečiji bazen, restoran, bar, fitnes, đakuzi, igralište za decu i programi animacije.Sportski tereni za: stoni tenis, odbojku, košarku, fudbal, bilijar, gimnastiku na vodi.
U sobi: Sve sobe sadrže kupatilo, terasu, klimu, TV-sat, telefon, frižider.
Destination
Departure
Samo sopstveni prevozIncluded
500m od plažeall inclusiveBazenTVNot Included
10 min šetnje od plaže100m od centra100m od gondole100m od luke100m od plaže10m od plaže120m od plaže15 min šetnje od plaže150m od gondole150m od plaže15m od plaže2 noćenja sa doručkom200m od centra200m od gondole200m od plaže200m od žičare20m od plaže25 m od plaze250 m od luke250m od plaže270m od plaže300 metra od centra300m od gondole300m od plaže30m od plaže350m od centra350m od gondole350m od plaže375m od plaže400m od gondole400m od plaže40m od mora40m od plaže450m od centra5 min šetnje do plaže500m od centra500m od gondole500m od Starog grada50m od centra50m od gondole50m od plaže600m od gondole600m od plaze60m od mora60m od plaže650m od gondole6min od plaže700 metra od700 metra od centra7000m od plaže700m od gondole700m od plaze700m od plaže70m od plaže800m od gondole800m od plaže80m od gondole80m od plaže900m od centra900m od gondole900m od plažeAkcijske ceneAqua parkAutobuski prevozAvio prevozCentar mestaDozvoljeni kućni ljubimciFenHotel 4*Klima uređajMogućnost autobuskog prevozaMogućnost uklapanja autobuskog prevoza u smenama za HalkidikiMogućnost uklapanja autobuskog prevoza u smenama za Jonsku obaluMogućnost uklapanja autobuskog prevoza u smenama za Olimpsku regijuMogućnost uklapanja autobuskog prevoza u smenama za TasosNa obaliNa samoj staziNa šetalištuNa stazinajamNajam apartmanaNoćenje sa doručkomparkingPolupansionPun pansionRazgledanja po programusaunaSopstveni prevozSpa centarTuristički vodičU centru mestaVeliki apartmaniVeliko dvorišteWiFi
HOTEL GLORIA | 3* | 28/05-17/06 07/09-17/09 | 18/06-01/07
| 02/07-11/07 23/08-06/09 | 12/07-22/08 |
Usluga – ALL po danu | ALL | ALL | ALL | ALL | |
1/2 soba (max2+1 ili 3 adl) | 33 € | 39 € | 43 € | 49 € | |
1/2 soba(max 3adl ili 3+1) | 33 € | 39 € | 43 € | 49 € |
U tabeli iznad data je jedinstvena cena po osobi i po danu za navedenu uslugu sa sopstvenim prevozom.
USLOVI ZA PRELAZAK GRANICE
Uslovi plaćanja:
- Sve cene u tabelama date su u eurima, a plative su isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne Banke Srbije na dan uplate. Cena aranžmana garantovana je samo za uplaćeni deo ukupne sume, ostatak je podložan promeni u slučaju velike oscilacije kursa na monetarnom tržištu.
- Avans u iznosu od 40% od ukupne cene aranžmana prilikom rezervacije, a ostatak iznosa:
- Do polaska – gotovinski 15 dana pre polaska na put
- Čekovima građana do 15.12.2021. (avans 30%, ostatak u ratama do polaska. Čekovi se deponuju 10 dana pred polazak na put)
- Administrativnom zabranom do 15.12.2021.
- Na rate, kreditnim karticama: Visa, Master, Maestro, American Express, Dina
Popusti :
- Dete od 0 do 3 god u pratnji dve punoplatežne osobe na zajedničkom ležaju besplatno,
- Dete od 3 do 13 god u pratnji dve odrasle osobe na pomoćnom ležaju u 1/2 sobi besplatno
- Detete od 3-13 god u u pratnji tri odrasle osobe na pomoćnom ležaju u 1/3 sobi besplatno
- Dva detetea od 3 – 13god. u pratnji 3 odrasle osobe u 1/3 sobi na pomoćnom ležaju oba deteta besplatno.
- Treća odrasla osoba na pomoćnom ležaju u 1/2 sobi -30%
- Treća odrasla osoba na regularnom ležaju u 1/3 sobi puna cena.
- Doplata za 1/1 sobu 50%
Rane rezervacije:
- 25% do 31.03.2021. za plaćanje u celosti.
Boravišna taksa:
- 5 € po osobi jednokratno, deca do 2 godine ne plaćaju.
ORGANIZATOR PUTOVANJA: NITRAVEL NIŠ, ul Obrenovićeva 46, t.p.c. KALČA lokal D73,
Tel/fax: 018-511002, e-mail: nitravel@nitravel.rs, www.nitravel.rs Licenca 09/2020, MB 17468898
Cenovnik br 1, februar 2021; RBr u Registru programa 04/21
*Uz ovaj cenovnik su sastavni delovi: MOLIMO VAS PAŽLJIVO PROČITAJTE - SERVISNE INFORMACIJE, INFORMACIJE O PREVOZU PUTNIKA I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA
Organizator NITRAVEL poseduje garanciju putovanja za slučaj insolventnosti i naknade štete br. 470000045718 osiguravajuće kompanije „TRIGLAV OSIGURANJE ADO BEOGRAD kao i depozit u visini od 2.500 €, na računu HALK banke, MB 07601093. Garancijom putovanja za slučaj insolventnosti se obezbeđuju 1) troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka putnika sa putovanja u zemlji ili inostranstvu, u mesto polaska; 2) potraživanja uplaćenih sredstava putnika po osnovu ugovora o turističkom putovanju, koje organizator putovanja nije realizovao; 3) potraživanja uplaćenih sredstava putnika, u slučaju otkaza putovanja od strane putnika, u skladu sa opštim uslovima putovanja;4) potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih programom putovanja. Garancijom putovanja radi naknade štete se obezbeđuje naknada štete koja je prouzrokovana putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja, koje su određene opštim uslovima i programom putovanja i to naknada:1) za potraživanja uplaćenih sredstava putnika po osnovu ugovora o turističkom putovanju, koje organizator putovanja nije realizovao; 2) za potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih programom putovanja. Realan iznos potraživanja po korisniku garancije putovanja može biti srazmerno snižen u slučaju da iznos potraživanja svih korisnikagarancije, prekoračuje ugovoren ukupan limit pokrića Garancija putovanja aktivira se u roku od 14 dana od dana nastanka osiguranog slučaja pisanim putem ili telegramom na „TRIGLAV OSIGURANJE ADO BEOGRAD” ul. Milutina Milankovica 7a, Novi Beograd na tel +381 11 33 05 100 ili na e mail office@triglav.rs Potrebno je da putnik navede broj ugovora i mesto putovanja, imena putnika, adresu ili broj telefona preko kojih ih osiguravač može kontaktirati kao i sve podatke i dokaze koji su potrebni za utvrđivanje uzroka, obima i visine štete. Potpisivanjem ugovora o putovanju, putnik potvrdjuje da su mu uručeni opšti i posebni i uslovi TRIGLAV OSIGURANJA, potvrda o garanciji putovanja pod rednim brojem ugovora o putovanju, i daiste u celosti prihvata, kao i da je upoznat sa drugim vidovima osiguranja koje ovaj osiguravač nudi, i to putnim osiguranjem u drugačijem obimu, osiguranja od otkaza ili prekida turističkog putovanja, osiguranjem prtljaga u drugačijem obimu, kao i drugim vidovima osiguranja.
(Putnik svoja prava za naknadu štete ostvaruje na osnovu pravosnanžne i izvršne sudske presude, odnosno, odluke Arbitražnog suda ili drugog vansudskog rešenja potrošačkog spora, u skladu sa ovim Opštim uslovima i Opštim uslovima YUTE)