Nitravel logo

Pon – Sub 08:00 – 20:00 +381 (18) 511-002 +381 (60) 7-511-005 +381 (60) 7-511-004
Pratite nas
GO UP

*** Mura

*** Mura

per person

Lokacija: Moura Boutique & SPA Hotel se nalazi na idealnoj lokaciji, u centru Boroveca, odmah prekoputa ski lifta.

Moura Boutique & SPA Hotel raspolaže sa 46 dvokrevetnih i 19 trokrevetnih soba. Sve sobe sadrže sopstveno kupatilo, TV, telefon, frižider. Pojedine sobe imaju balkone.

Sadržaj hotela:  restoran, lobi bar, internet kafe, dečija igraonica, parking.

Besplatne usluge: korišćenje fitnes, dečija igraonica, parking.

Usluga: Noćenje sa doručkom. (Mogućnost doplate polupansiona).

7 noći
  • Destination
  • Departure
    Polazak autobusa je dan ranije u odnosu na datume iz tabele
  • Included
    50m od gondole
    Klima uređaj
    Mogućnost autobuskog prevoza
    Noćenje sa doručkom
    Spa centar
    TV
    WiFi
  • Not Included
    10 min šetnje od plaže
    100m od centra
    100m od gondole
    100m od luke
    100m od plaže
    10m od plaže
    120m od plaže
    130m od plaže
    15 min šetnje od plaže
    150m od gondole
    150m od plaže
    15m od plaže
    2 noćenja sa doručkom
    200m od centra
    200m od gondole
    200m od plaže
    200m od žičare
    20m od plaže
    25 m od plaze
    250 m od luke
    250m od plaže
    270m od plaže
    300 metra od centra
    300m od gondole
    300m od plaže
    30m od plaže
    350m od centra
    350m od gondole
    350m od plaže
    375m od plaže
    400m od gondole
    400m od plaže
    40m od mora
    40m od plaže
    450m od centra
    5 min šetnje do plaže
    500m od centra
    500m od gondole
    500m od plaže
    500m od Starog grada
    50m od centra
    50m od plaže
    600m od gondole
    600m od plaze
    60m od mora
    60m od plaže
    650m od gondole
    6min od plaže
    700 metra od
    700 metra od centra
    7000m od plaže
    700m od gondole
    700m od plaze
    700m od plaže
    70m od plaže
    800m od gondole
    800m od plaže
    80m od gondole
    80m od plaže
    9 noćenja
    900m od centra
    900m od gondole
    900m od plaže
    Akcijske cene
    all inclusive
    Aqua park
    Autobuski prevoz
    Avio prevoz
    Bazen
    Centar mesta
    Dozvoljeni kućni ljubimci
    Fen
    Hotel 4*
    Mogućnost uklapanja autobuskog prevoza u smenama za Halkidiki
    Mogućnost uklapanja autobuskog prevoza u smenama za Jonsku obalu
    Mogućnost uklapanja autobuskog prevoza u smenama za Olimpsku regiju
    Mogućnost uklapanja autobuskog prevoza u smenama za Tasos
    Na obali
    Na samoj stazi
    Na šetalištu
    Na stazi
    najam
    Najam apartmana
    parking
    Polupansion
    Pun pansion
    Razgledanja po programu
    sauna
    Sopstveni prevoz
    Turistički vodič
    U centru mesta
    Veliki apartmani
    Veliko dvorište
1
1-2. dan Beograd - Borovec

Prvi dan: Polazak je DAN RANIJE U ODNOSU NA TERMIN IZ TABELE CENOVNIKA u 21:00 h, iz Beograda sa unapred dogovorenog mesta, a iz Niša sa parkinga kod hipermarketa “DIS”. Dolazak u hotel ili apartman u prepodnevnim časovima. Ulazak u sobe posle 14:00h po lokalnom vremenu.

2
2-7. dan Borovec

Drugi dan - poslednji dan: Boravak na bazi uplaćenih usluga.

3
8. dan Borovec – Beograd

Poslednji dan: Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu BB, HB ili AI, napuštanje hotela ili apartmana do 11:00 h. Polazak za Srbiju autobusom u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu (o tačnom vremenu polaska za Srbiju putnici će biti obavešteni od strane vodiča ili predstavnika). Dolazak u kasnim večernjim satima.
***U pojedinim smenama moguce je da će polazak biti pomeren ranije/kasnije kako bi se izbeglo putovanje tokom praznika i proslava.

Smeštaj

Usluga

Tip smeštaja

16.12.

23.12.

30.12.

06.01.

13.01.

20.01.

27.01.

03.02.

10.02.

17.02.

24.02.

02.03.

09.03.

16.03.

7noći

7noći

7noći

7noći

7noći

7noći

7noći

7noći

7noći

7noći

7noći

7noći

7noći

7noći

Hotel

MURA

4*

I dete do 11.99 g

BESPLATNO!!!

 

II dete 2 - 11.99 g

POPUST 50 %

BB

noćenje sa doručkom

Mala soba (2)

315

415

439

339

339

345

399

389

339

339

339

335

255

255

Standard soba 2+1

355

465

499

379

379

389

439

435

379

379

379

375

289

289

LUX soba 2+2

455

579

655

485

485

495

545

535

485

485

485

475

379

379

Soba (3)

(cena za 3 pax)

939

1265

1325

1039

1039

1065

1225

1195

1039

1039

1039

1019

765

765

HB

polupansion

Mala soba (2)

395

499

519

419

419

429

485

475

419

419

419

415

325

325

Standard soba 2+1

435

545

585

465

465

469

525

515

465

465

465

455

359

359

LUX soba 2+2

539

659

735

565

565

575

625

619

565

565

565

559

449

449

Soba (3)

(cena za 3 pax)

1185

1515

1569

1289

1289

1315

1469

1445

1289

1289

1289

1265

975

975

 

 

odrasla osoba u pomoćnom ležaju    POPUST 30 % - u Lux sobi

 

I dete 3 do 11.99 g. u pomoćnom ležaju    BESPLATNO

 

II dete 3 do 11.99 g. u pomoćnom ležaju    POPUST 50 %

  • Doplata za božićnu večeru (OBAVEZNO): 30 EUR odrasli, 15 EUR deca 4-12,99 god;
  • Doplata za novogodišnju večeru (OBAVEZNO): 70 EUR odrasli, 35 EUR deca 4-12,99 god;
  • Doplata za parking: 5 eur dnevno (na licu mesta)
JEDINSTVENA CENA ARANŽMANA OBUHVATA:
  • Smeštaj u hotelu/app po izboru;
  • Navedeni broj noćenja na bazi izabrane usluge;
  • Usluge predstavnika agencije (inopartnera) i organizaciju putovanja.
JEDINSTVENA CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:
  • Boravišnu taksu 1 eur dnevno po osobi, obavezno plaćanje u agenciji (deca do 2 godine starosti su oslobođena plaćanja boravišne takse);
  • Ski pass;
  • Prevoz;
  • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje sa/bez COVID pokrićem– za skijaše preporučujemo doplatu za ski rizik;
USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
  • Gotovinsko plaćanje – 30%  prilikom rezervacije, ostatak 15 dana pre početka aranžmana;
  • Kreditne kartice : Visa, Dina, Master Card, Maestro (isti uslovi kao gotovina);
  • Odloženo čekovima građana: 30%  prilikom rezervacije, ostatak u jednakim mesečnim ratama najkasnije do 31. marta 2024. godine;
  • Preko računa uz profakturu izdatu od strane NITRAVEL -a;
  • Administrativnom zabranom 30 % prilikom rezervacije, ostatak u jednakim mesečnim ratama najkasnije do 31. marta 2024. godine.

AUTOBUSKI PREVOZ (aranžman je rađen na bazi od minimum 40 putnika):

Autobuski prevoz na relaciji Beograd - Borovec - Beograd visokopodnim autobusima turističke klase (audio, video, klima) do Sofije (Hipermarket Metro), odakle je organizovan transfer (kombi ili minibus) do Boroveca.;

POLAZAK AUTOBUSA IZ BEOGRADA JE DAN RANIJE U ODNOSU NA DATUM IZ TABELE
Grad

NOVI SAD

(minimum 4 plative osobe)

BEOGRADNIŠ
Okvirno vreme i mesto polaska19:00 h21:00 h

00:00

Parking kod hipermarketa DIS, Duvanište

Cena povratne karte   
Cena karte u jednom pravcu   
Povratak autobusa iz Boroveca je poslednjeg dana boravka. Sakupljanje putnika je ispred hotela u unapred dogovoreno vreme

NAPOMENE ZA PREVOZ:

Prtljag: Putnici u prtljažnik mogu uneti maksimum 2 torbe srednje veličine po putniku. Ova napomena je stavljena kako bismo izbegli neprijatne situacije koje se dešavaju kada pojedini putnici ponesu previše prtljaga i time ograničavaju komfor ostalih putnika u autobusu.

Sedište u autobusu: Ukoliko stranke žele da sede na tačno određenom sedištu u autobusu, doplata je 1.000 din po sedistu. Prilikom rezervacije prevoza obavezno je naglasiti da li stranke žele određeno sedište u autobusu.

 

OPŠTE NAPOMENE:

  • U većini hotela ulazak u sobe prvog dana je posle 14 h po lokalnom vremenu.
  • Potvrda rezervacije hotela se dobija u roku od 48 h. U slučaju nedobijanja potvrde, kupac ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog za rezervaciju.
  • Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši u dinarima po srednjem kursu Narodne banke Srbije  na dan plaćanja. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
  • OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama Sava osiguranja. Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i troškove medicinske evakuacije i repatrijacije. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravaju će kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
  • U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
  • NITRAVEL zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turističkog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobračaju, štrajkovi i slično).
  • Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, a Nitravel  ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa.
  • Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima
  • Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu. Nitravel  ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja
  • Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na razvlačenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Deca do 2 godine ukoliko ne plaćaju smeštaj i sedište, nemaju svoje sedište u autobusu ni ležaju hotelu kao ni ishranu. Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja.
  • U smeni 19.12.- 26.12. u nekim objektima obavezna je doplata za božićnu večeru.
  • U smeni 26.12. - 02.01. u nekim objektima obavezna je doplata za novogodišnju večeru.
  • U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja - izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na "menu" - klasičan način usluživanja (izbor tri jela).
  • Mole se svi putnici da pažljivo pročitaju napomene i Opšte uslove putovanja pre polaska na putovanje. Nitravel  smatra da se putnik u celosti upoznao sa Opštim uslovima putovanja i programom putanja potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije.

     

     

     

Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja t.a. Nitravel Niš

Organizator putovanja NITRAVEL d.o.o. Niš; Licenca 101/2021, kat A; MB 17468898

Obrenovićeva 46, TPC Kalča, lok.D73, Niš

Red Br u Registru programa: 28/23

Tel.018/511-002, 060/7511-002 , 060/7511-005

 

GARANCIJA PUTOVANJA

U skladu sa odredbama Zakonu o turizmu, Organizator ima depozit u visini od 2.000,00 eura i garanciju putovanja za kategoriju licence A u visini od 100.000,00 eura, kojom se za slučaj A) insolventnosti Organizatora putovanja obezbeđuju: 1. troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka Putnika sa putovanja u mesto polaska u zemlji i inostranstvu, 2. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju, koje Organizator putovanja nije realizovao, 3. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika u slučaju otkaza putovanja od strane Putnika, u skladu sa Opštim uslovima putovanja, 4. potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja i za slučaj; B) naknade štete obezbeđuje naknada štete, koja se prouzrokuje Putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza Organizatora putovanja, koje su određene Opštim uslovima i Programom putovanja: 1. za potraživanje uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju koje Organizator putovanja nije realizovao i 2. za potraživanje razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja. Period pokrića Garancije putovanja je od datuma njenog izdavanja pa do završetka turističkog putovanja, odnosno do povratka Putnika na ugovoreno odredište.

Broj bankarske garancije 700761-021595/MV Izmena br. 3 od 18.09.2023. ProCredit Banka a.d. Beograd; Garancija po Ugovoru o Garanciji putovanja i davanja saglasnosti za izdavanje bankarske garancije broj 001/2023 od 02.02.2023. zaključenog sa Primaocem garancije Nacionalnom asocijacijom turističkih agencija PU “YUTA”, Beograd, ul. Kondina br. 14.

Primalac bankarske garancije može pozvati banku na plaćanje u periodu koji ne može biti duži od šest meseci, računajući od datuma kada je bankarska garancija prestala da važi. Korisnik bankarske garancije, putnik aktivira bankarsku garanciju bez odlaganja, odnosno u roku od 14 dana od dana nastanka propisanog slučaja preko Primaoca bankarske garancije Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU “YUTA”, 011 3228 686, pisanim putem ili telegramom na adresu YUTA, Beograd, ul. Kondina br. 14. ili na mail: garancijaputovanja@yuta.rs.

(Putnik svoja prava za naknadu štete ostvaruje na osnovu pravosnanžne i izvršne sudske presude, odnosno, odluke Arbitražnog suda ili drugog vansudskog rešenja potrošačkog spora, u skladu sa ovim Opštim uslovima i Opštim uslovima YUTE.)